Livrare gratuită la comenzile de peste 250 lei.

Întrebări frecvente

Î: Produsele voastre sunt vegane? 

R: Deoarece nu vrem să contribuim la suferința animalelor, toate produsele pe care le-am adus în shop sunt cruelty-free (netestate pe animale), iar majoritatea sunt și vegane. Unele produse conțin ceară de albine, așa că pentru a vedea selecția de produse vegane, poți filtra aceste produse folosind valoarea Vegan sau dând click aici.

  

Î: Ce înseamnă „Alege conștient”? 

R: Când am început planul pentru a crea pod.ish, ne-am dorit să facem procesul cumpărăturilor responsabile mai ușor. De aceea, accesând paginile din categoria „Alege conștient”, vei putea filtra produsele pe baza acelor valori care te interesează. Dacă încerci să trăiești un stil de viață zero waste, atunci „Fără plastic” va fi destinația ta preferată, iar dacă tu crezi că  feminismul înseamnă drepturi egale între genuri și echitate, atunci probabil că vei alege „Woman-owned”. 

 

Î: Cum comand? 

R: Atunci când găsești un produs care îți place, adaugă-l în coș. La sfârșitul cumpărăturilor, poți alege să îți creezi un cont (astfel, vei avea acces la toate informațiile privind comenzile tale anterioare și vei economisi timp, fără a mai fi nevoie să îți introduci datele la fiecare comandă) sau să dai checkout ca vizitator. Va trebui să îți introduci datele prin care noi ne asigurăm că produsele tale vor ajunge la tine și să alegi modalitatea de plată pe care o preferi.  

 

Î: Cum împachetați? 

R: Toate coletele pod.ish sunt împachetate fără plastic. Utilizăm doar carton, hârtie și pufuleți biodegradabili. Chiar și banda adezivă pe care o folosim este din hârtie.  

 

Î: Cum mă asigur că produsele chiar sunt sustenabile? 

R: Fiecare produs și furnizor trece printr-un proces de verificare internă. Pentru a dezvolta actualul portofoliu de produse, am petrecut mult timp căutând atât producători locali, cât și internaționali, care să respecte valorile sustenabile pod.ish. Nici nouă nu ne place greenwashing-ul – acel truc de marketing care ne face să credem că unele produse sau servicii sunt mai sustenabile decât în realitate, de aceea comunicarea noastră va fi întotdeauna bazată pe transparență. 

 

Î: Cum pot plăti? 

R: La orice comandă plasată, ai opțiunea de a alege plata online, cu cardul bancar (Visa/MasterCard/Maestro) sau plata ramburs, în numerar, la curier. Plățile online se efectuează sigur prin procesatorul de plăți Viva Wallet, care garantează securitatea datelor și utilizează procesul 3D Secure, fără a fi perceput un comision. Pentru plățile în numerar, la curier, se percepe o taxă de procesare de 3 lei.  

 

Î: Vreau să comand un produs, însă nu este în stoc. Cum procedez? 

R: Atunci când îți place un produs care nu mai este pe stoc, tot ce trebuie să faci este să apeși pe „anunță-mă când revine în stoc”, să îți introduci adresa de email, iar noi te vom anunța atunci când produsul revine în stoc. Ne ajută și pe noi, pentru că astfel știm ce produse să prioritizăm!

 

Î: Cum se efectuează livrarea? 

R: În funcție de greutatea produselor, ce alegi la checkout și localitatea în care te afli, coletul tău poate fi livrat astfel: 

În București:  

  • Sinapseria, pe bicicletă (doar pentru colete sub 3 kg):

    • În aceeași zi, cu ambalaj returnabil (zero emisii, less waste). Costul este de 22 lei, iar coletul va ajunge la tine în aceeași zi pentru comenzile plasate până în ora 13:00. Produsele sunt pregătite într-un ambalaj reutilizabil care este returnat la curier în momentul livrării.

    • A doua zi (zero emisii). Costul este de 15 lei, iar coletul va ajunge la tine în ziua următoare celei în care ai plasat comanda.

  • Curier rapid: Costul este de 19 lei, iar coletul va ajunge la tine în aproximativ 1-3 zile lucrătoare.  

  • Ridicare de la depozitul nostru – gratis. Ne poți face o vizită în timpul programului (de luni până joi, 10:30 – 16:30), la adresa: București, Str. Ion Urdăreanu nr. 32. Comenzile care nu sunt achitate la plasarea comenzii sunt rezervate timp de 3 zile lucrătoare. După această perioadă, dacă produsele nu sunt ridicate și achitate, comanda este anulată.

În restul țării:  

  • Curier rapid. Costul este de 19 lei, iar coletul va ajunge la tine în aproximativ 1-3 zile lucrătoare.  

 

Î: Vreau să returnez un produs. Cum procedez? 

R: Dacă nu ești mulțumit de un produs, te rog să ne contactezi la adresa de email hello@podish.ro cu subiectul „Retur”, iar noi îți vom explica toți pașii necesari pentru ca tu să poți returna produsul.  

Ne-ar ajuta foarte mult ca odată cu returnarea produsului să ne spui motivul pentru care returnezi, astfel încât să putem să evoluăm și să-ți oferim mereu ceea ce ai nevoie. 

Coșul tău de cumpărături